Contact Info / Websites

All 15 audio Reviews


[KKK99] Epic Freestyle [KKK99] Epic Freestyle

Rated 0.5 / 5 stars

No.

That must have been the worst thing I have ever heard.
I think my ears are bleeding. You're not the best on the site. And you don't make it what it is.


People find this review helpful!
karlkoolkid1999b responds:

ya i do your jealous


Super Mario Land (Punk Cover) Super Mario Land (Punk Cover)

Rated 5 / 5 stars

Awesome!

I love it! The bass could have been a little lower though.
Btw, did Greg do the Drums or you, Izack?


giftedbuttwisted responds:

I did the drums for this one lol


Hip Hop GLaDOS (Portal) Hip Hop GLaDOS (Portal)

Rated 4 / 5 stars

The Cake Is A Lie.

Pretty good. I liked how you used the many sayings of GLaDOS. The techno sounding beat was "Fantastic." Haha. I think you can improve by giving it a more, how do I say, more of a upbeat-ish beat. Well, cheers, mate, really good! I'm on Test chamber 15! ^^
-Deondre
P.S. Weeee.



Dad 'n Me Dad 'n Me

Rated 4.5 / 5 stars

Really Dad-ish.

Really good, While I was reading the description and reading the little story, I could picture it with the music and all. A fine work. Keep it up! [:
-Deondre



ParagonX9 - Chaoz Impact ParagonX9 - Chaoz Impact

Rated 4 / 5 stars

Good.

It's good, but over used.
The "EPICNESS" the people comment isn't more or less a review. And heard in 59 Entries? That's pushing it. Don't get me wrong, it's a great song, but the fact that it's popularity is insane, but over estimated.
For criticism, the drums are too soft, you should turn them up a small bit. Everything else was fine.
Take care.
-Deondre.


People find this review helpful!

-Welcome to metropolis- -Welcome to metropolis-

Rated 5 / 5 stars

Pixelly.

If that's even a word. Lol. :3
Great song all together. It's really as if you can picture someone running to a Metropolis, with buildings everywhere and all. Great song!


People find this review helpful!

Rucklo - Drunk Rucklo - Drunk

Rated 4.5 / 5 stars

Great tune.

Perfect for a fat man walking down the sidewalk! Love it. -hic-


People find this review helpful!

SuperSmashBrothers-Menu Remix SuperSmashBrothers-Menu Remix

Rated 4.5 / 5 stars

Yeah.

I Actually enjoy it! Really good!



Grand Theft Auto Grand Theft Auto

Rated 5 / 5 stars

I cracked the crap up!

When I heard "I'm gonna jack your car." I started laughing! Great job on this! Funny, I was just playing GTA4 online. :3


giftedbuttwisted responds:

Thanks!! Yeah alot of people have been saying it works well with Grand Theft Auto which was our intent =P


(please) don't (please) don't

Rated 4.5 / 5 stars

Eeeeeh

You know I loved don't.
I DON'T Like please don't. :c
The industrial sound made it more lifelike, you know?
I like this, don't worry, just not the remix. /;